2.09.2008

2.CÜZ den

KULLARIM SANA ,BENİ SORDUĞUNDA
(söyle onlara):BEN ÇOK YAKINIM.!!BANA DUA ETTİĞİ VAKİTDUA EDENİN DİLEĞİNE KARŞILIK VERİRİM.O HALDE DAVETİME UYSUNLAR VE BANA İNANSINLAR Kİ
DOĞRU YOLU BULALAR!!
bakara suresi 186.ayet
************
bu ayeti in bir yorumunu dinlemiştim ..arapça bilenlerin çok kolay anlayacağı bir sır var ayette .....
"kullarım beni sana sorduğunda "diyor arkasından deki yada onlara söyleki yok hemen "feinni garip" Ben çok yakınım diyor Yine geçmiş arapça bilgim beni yanıltmıyorsa f kelime başında gelince acele f si deriz yani hemen söyle anlamında sanki ..
İnanılmaz bir güzelliktir hep yanımızda ,her an görüyor .el açmamızı dua edip bişeyler istememizi bekliyor ..oysa ben ne kadar az dua ediyorum .....
yatılıda kalırken mubarek gecelerde sabahlardık bir grup kafa dengi arkadaş ..biraz namaz biraz kuran ...biraz tesbih ...biraz tefekkür sohbetleri...ve en farklısıda ağızdan ağıza geçen aklımıza gelen en saf ve en basit istekler duası..şöyle yaparık bir arkadaşımız başlardı ama o durduğu anda başka biri devam ederdi bu şekilde belki saatlece devam ederdik amiin demeye ....
Rabbim yakınlığın farkında olanlardan eylesin........

1 yorum:

Adsız dedi ki...

inanmak ne güzel, güçlü birinin arkanızda olmasını bilmek ne güzeldir, güçlü birinin ben size yakınım demesi ne kadar mutluluk vericidir... öyleyse davete uyalım... tek şart bu.. haydi davete uymaya... ne mutlu uyanlara... vesselam