7.10.2008

ıskaladım dostum


Ben hayatı ıskaladım dostum ...
halbuki ne çok şey biliyordum hayat konusunda,faydası olmadı bildiklerimin..

Şimdi arkamda yığınla pişmanlık ânı ,dilimde hep keşkeler.....
vesvese ırsi bir hastalık gibi yapışmış yakama..

Yine bakınca geçmişe ,ulu orta ukalaca konuşan bir kız batar gözüme....
Ne çok biliyormuşum
Ne hızlı anlıyormuşum
Ne dikkat çekici ,ne zeki...
ne kadar sempatik ,ne sevimli
ne kadar vazgeçilmez.....

Hoşuma gidermiydi bu yakıştırmalar..
çoştururmuydu beni ...
Şimdiki gibi azapmı çekerdim duyunca..
Şimdi acı çekiyorum dönüp bakınca sinir oluyorum o kıza ve hayli ukala buluyorum...
Ben hayatı ıskaladım dostum ..
Ve faydası olmadı bildiklerimin..
Okuduğum onca kitap ,bulduğum onca formül işe yaramadı işte..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

deneme deneme...

Adsız dedi ki...

canım kardeşim sana bu kadar karamsar olmak yakışmıyor daha hayatının baharındasınbundan sonraki yaşamındada seni çokdaha güzel günler bekliyor inş sana mevladan sağlıklı hayırlı uzun ömürler diliyorum.