20.06.2009

"bir rüya gördüm ,içinde sen"


kulaklarımı zorluyan davul zurna eşliğinde çökertme türküsüyle uyanıyorum
bi kaç yerde düğün varmış bugün
uyanmak derken uyuduğumda yalan
kuş uykusu ,
seni görmüşüm rüyamda ama hiç mutlu değilim
beni tanımıyor gibisin bakmıyorsun yüzüme
Çırpınıyorum nafile görmüyorsun
yeni bi düzen kuruyorsun kendine içinde ben yokum
Katılmam gereken mutluluklar var biraz tebessüm bulmalıyım
annem dün geceki davette servisi beyenmemiş .tabakları yanlış seçmişim
bu aralar doğru kararlar veremiyorum anne beni bağışla
sonunu yazdığım filmler kadar açıktı yaşadıklarımız
işte korkularım buldu beni ...daha başka olamazdı
Değerli olduğumu önemli olduğumu söylüyorlar gülüyorum
zerre kadar kıymetim yok gözümde
ben beni biliyorum hepinizden çok
siz yinede hayra yorun beni ve rüyalarımı
gözlerimi açıyorum hiç bir şey değişmiyor ,kapatmaya korkuyorum

Hiç yorum yok: