2.06.2009

fırçalardan çektiğim

vira bismillah işte yaz tatil başladı ..
fırçayı verdi annem elime iki halı balkona serilmiş beni bekliyordu
sorun yok tatilin ilk günü ama olsun yapacak daha iyi bir işim yok zaten geç kalkmışım nasıl bu kadar çok uyudum bilmiyorum
işe başladık ilk halı çok kirliydi epey yordu bizi bu arada annemin "tabi millet iki ayda bir yıkıyor biz yılda iki kez yıkıyoruz "" bak rahime teyzende yıkıyor her haftasonu bi tane serili terasda "
tarzında özgün sözleri ilede motive oldum :)
"önce ıslatmalısın kirler kabarsın "
"detarjanı ziyan etme güzel fırçala "
"arkasınıda köpükledinmi kızım "
"durularken dikkat et köpüklü kalırsa sert olur daha yumuşatıcı dökücez"
"bu halı kök boya hemen sermeliyiz süzülürse renkleri karışır"
merak etme anne güven bana ,halledicem ben :))
iki halı yıkarmı beni :p bitti işte gurula ve onurla serdim balkonun demirine
görsün konu komşu halı nasıl yıkanırmış ..anne bitti işim
ne dese beynirsiniz
"ALLAH ŞU FIRÇAYI İCAD EDENDEN RAZI OLSUN "
yok ben hiç şaşırmadım tavanı boyadığım gün hiç boya damlatmadığımdada fırçayı icad edene dua etmişti :))
anlayacağınız fırçalarla başım belada

3 yorum:

"Lâ" dedi ki...

s.aleykum esma,

hazır elin değmişken
bizimde bir-iki halı var yıkanması lazım :)

havzen dedi ki...

a.selam
hiç sorun deil abicim emrin olur ...elimizde o kadar kıymetli bi fırça varki bi iki halı kesermi bizi :)))

rumeysa dedi ki...

yazılarına başlamana çok sevindim ara vrmeden devam etmen dileyimle


bu arada fırça meselesi güzeldi anneniz hanımefendiye selam ve saygılar sunuyorum.