7.02.2009

www.aylaaydemir.com


işte sonunda oldu :)Kendisi ile tanıştığımdan beri neden hala bir sayfası yok diye sabırsızlandığım sevgili Ayla artık fevkalede bir mekan açtı bizlere .

www.aylaaydemir.com

.bu isim size yabancı gelebilir ipucunu vereyim "...sol yanım acıyor anne"
hepimizin içine işliyen o dizelerin yazarı Ayla ..
Daha siteyi açar açmaz farkını ,duygusunu ,naifliğini ortaya koyuyor ..


"Dünya denen koca bir han gösterilir, iki kapılıdır diye de eklenir. Kapı açılır ve yol işaret edilir. “Git!” denilir. Birazcık gölgelen, birazcık uyu, rüyalar gör ve göç… Yol diğer kapıya varıncaya kadar, “Uyan!” denilinceye kadar sürmektedir.
Git denildiğinde takvimler 1982’yi göstermektedir.
Gel denildiğinde ……….."

cümleleri ile tanıtıyor kendisini..
önce Bedirhan Gökçe, sonra İbrahim Sadri seslendirdi şiirlerini ve şimdi bizimle aradaki mesafeyi azaltarak buluşturacak yazdıklarını

"...Madem göçmeye geldik, nerede beklediğimiz fark eder mi?
Beklerken neler yapar insan? Evet, bende herkes gibi; seviyorum, gülüyorum, ağlıyorum, özlüyorum, ayrılıyorum, kavuşuyorum… Anlaya bildiğim kadar okuyor ve elimden geldiği kadar yazmaya çalışıyorum. Ve kalemi ve kağıdı çok seviyorum! Kalemime gelen hiçbir söz dilime gelmiyor. Eğer yürek kıvranırken ya da kahkaha atarken kalemimde dilim kadar sessiz kalsaydı çatlaya bilirdim…"


...kıymetli arkadaşıma başarılar diyorum...seni okumak büyük zevk .. Kelemine ,kelâmına sağlık... sadrına şifa olsun Ayla ..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

iki güzel düşünen insanın düşünceleri birleşince ve yorumlar yapılınca ben güzellikler çıkıyor ortaya...bu güzelliklerden bizde nasibimizi alıyoruz zaman geçtikçe anımsayıp gülüyoruz ama unutmuyoruz güzel olanlar unutulmaz anımsanır...hep güzel kalmanız dileğiyle ikinizede başarılar dilerim...ablam ayrıca senin bu yazını çok beyendim...kalemine sağlık...

Adsız dedi ki...

sevgili Havzen;
sayfanda ismime güzel ifadeler kullanarak yer verdiğin için çok teşekkür ederim.Güzellik bakandadır insna aynadır derler ya boşa değildir bende aynı düşüncedeyim bizde bişey yok yanii..
Allah yar ver yardımcın olsun her daim. selametle

Adsız dedi ki...

CANIM AYLA AYDEMİR KARDEŞİMİZİN SİTESİNİ ZİYARET ETTİM SAYENİZDE ALLAH RAZI OLSUN BENDE HERKESE TAVSİYE EDİYORUM TABİRİ CAİZİSE ÇOK İÇTEN BİR YAZAR DUVAĞINI MELEKLER AÇSIN ŞİİRİNE BAYILDIM