18.08.2009

aşınmış insanlık

sorun ne ?
diye düşünürken
eksiği buldum islam zerafeti
insanın muhtaç olduğu şey biraz tebessüm ve nezaket
inanın paradan daha önemli bu
dinin fakültesini okumuş !!ama bunu idrak edememiş zerre kadar hisse almamış zatlarda buldum bunu
"soluk soluğa odanıza giren bir bayana yer göstermek incilerinizi dökmez baylar "
"hayatından bezmiş suratlarınızı görmek benide mutlu etmiyor inanın "
hayır yazıklar olsun bana ,
söyleyemedim bunu size
kelimeleri sıraladım kafamda en ufak saygısızlık yapmadan
söylemem gerekirdi olmadı..
olmuyor işte bizde mümin cesareti yok mümince çıkıp bu yanlış diyemiyoruz..
hep eksiğiz öyleki bazen sınırı aşıp insani hasletlerdende feragat ediyoruz ,aşınıyoruz çarkın içinde ,pörsüyor ruhlarımız, kararıyor
vesselam

2 yorum:

murat dedi ki...

s.aleykum esma,

cesaret yoksa neden yaşar ki insan?

cesaret olmasaydı biz var olabilirmiydik?

herzaman doğrunun arkasında olmak lazım yoksa şerefsiz bir vicdan/yaşamımız olur...haya edep onurdan yoksun şerefsiz bir ömür sürdürürüz

havzen dedi ki...

demekki benim vazgeçilmezim
zerafet
senin vazgeçilmezin
cesaret
eyvallah yorumun için tşk ederim