4.08.2009

son-lu hayat

Baştan beri idrak edemediğim buydu
başlayan herşey biter
gelen herkez gider
Kaybetmek kaçınılmaz
ayrılmak zaruridir
*******
çok yakın değildik ama evlerinin ışıklarını görebilmek teselli ediyordu beni
**
hergün yaşadığım sonbahar
hergün bir dalım kırılıyor
hergün bir yanım acıyor
*****
Kalbin neden sınırı yok
neden sevgiler bu kadar mantıksız
neden çocuklara söylediklerimiz hep yalan
"geçicek" diyoruz "acımıyacak daha fazla"
oysa artacak bu acı
büyüdükçe alışacaklarıda yalan
alışmak acıyı azaltmıyacak.
******************
tanrım sen söylemiştin son-lu diye oysa ben okumadım
tamam okudum ama anlamadım
anladım ama idrak edemedim
yine okudun
tekrar takrar
şimdi yüzüme çarpıyor bu hakikat
son-lu
*************
bilinçlimi söylüyordu o şair
her konuşmasının başında ve sonunda
"bidayeti olan herşeyin bir nihayeti vardır "

Hiç yorum yok: