9.08.2009

uyusam geçicek

çok sık başı ağrıyan biri değilim
buna rağmen uyuşukluk var sanki başımda
ışıklara tahammül edemiyorum
bazen sesler bile yoruyor zihnimi
gözlerimi zorluyorum kulaklarımı kapatarak uyumaya çalışıyorum yastıklar bastırıyorum yüzüme ..

gözlerimi açtığımda vaktin ilerlediğini düşünüp hayıflanıyorum oysa saat henüz dolmamış
kitaplık takılıyor gözüme .. geçiyorum önüne düzenleme yapmam lazım ..
boy sırasına göre koyuyorum hepsini sonra vazgeçiyorum
yazarlara göre sıralıyorum en sevdiğim yazarları en öne koyuyorum hemen ulaşabilirim böylece ..olmuyor beyenmiyorum
imzalıları ayırıyorum ...
hediye olanları başka tarafa ..
onunla konuştuğumuz kitaplar geliyor hayalime ..sol omuzumdan bi sancı giriyor ...
uyumam gerek gözlerimi hemen kapatmalıyım .

annem yemeğin hazır olduğunu söylüyor kapıdan ...gözlerimi aralayıp bakıyorum kitaplık iyice dağınık ...
türlerine göremi dizseydim ..ders kitapları işi bozan ..şekilleri hiç uygun değil kitaplıklara
onları kaldırsam mı ...sonra vazgeçiyorum böyle kalsınlar.. ..
okumak için alıyorum birini
daha ilk sayfada kapanıyor gözlerim
uyumam lazım
uyumak iyi geliyor

Hiç yorum yok: