25.06.2008

........................


Bu sıralı noktaları seviyorum....sözün bittiği yeri simgeliyorlar .Yada anlatamıyacağın bitmeyen şeyi...Aslında benim için çok özel bu noktalar yazıda çok kullanmasamda hayatımın özeti gibi onlar .bitirememe hastasıyım......yaşım kadar sabıkam var bu konuda dahada fazladır belki ..........yaşadağım odaya bile bakan anlar bunu ....herşey yarım yamalak........bilgisayarda yarım kalan denemeler yazılar......tezgahta bitmeyi bekliyen dokumam (ip üzerine pul yapıştırıyorum )...alınmış başlanmış ama bi türlü bitmiyen kitaplar.....makinede annemin ısrarıyla başladığım nakış(ısrar kelimesi sadece yumuşatmak için baskıyı :).....defterimde şiir karalamaları(iki anlamlı cümle yanyana gelse sanki şair olucam:P)..........ve asla açmadığım okul kitapları .............dahasıda var aslında ama ...............ben buyum artık bu noktalardan ibaret bi...........

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu konuda Halil Cibran ne demiş peki? Hafızam o kadar da kötü değilse şöyle:

"Söylemediklerimdedir söylediklerimin yarısı. Diğer yarısı anlaşılsın diye söylüyorum bunları "

veya

"Karşındakinin gerçeği sana açıkladıklarında değil,
açıklayamadıklarındadır.
Bu yüzden onu anlamak istiyorsan,
söylediklerine değil,
söylemediklerine kulak ver.
"

belki de

"Söylediklerimin yarısı beş para etmez; ama ola ki diğer yarısı sana ulaşabilir diye konuşuyorum."

Söyleyemediklerini anlayabiliyorum sanırım. En azından söylediklerinin diğer yarısını anlamak için çabalarım.

Mevan der ki; düşünceleri kelimelere tam olarak hapsedemezsiniz. Bunun için Allah kaleminizle aranızı daim uyumlu kılsın. Amen... :)

havzen dedi ki...

halil cibranı saygıyla anıyorum :)
mevan kıymetli kardeşim yorumların yazılarıma değer kazandırdı .yüreğine sağlık
"meyve veren ağacın başı eğik olur " kabilinden vesaire yorum yapman büyük tevazu ..
ellerini açıtığın, kalbinden geçirdiğin her dua için tereddütsüz amin :))