2.12.2008

aralık



Aralık geldi
aslında sevmediğim bir aydır Bana tükenişi sonu bitişi simgeliyor sanki ..Kimileride yeni bir yıla geçileceği için sever aralık ayını .Ben sevemedim
,ısınamadım ...Oysa gayet güneşli günlerle girdi aralık ..Kışın esamesi yok henüz Geceler serin gündüzler sıcak ...aklıma hep çocukluğumun internetsiz ,televizyonsuz uzun kış geceleri ...yataklar serilip uyuma zamanı gelse bile bitmeyen muhabbet zamanları ....
"muhabbet zamanını "kaçırdık dostum ..geri dönüş yok artık ..
yıl hanesinin son rakamı sürekli yükseliyor 5.....6...7....8...ve işte geldi 2009
"asr 'a yemin olsun ..İnsanlar hüsrandadır..."

özel odamız yoktu oturma odasının ortasında serilirdi yataklar ..Biz uzanırdık babam gelir başımızda geçmiş peygamberlerin yaşadıklarını anlatırdı ...gözlerimiz o hayatların hayallerine doğru kapanırdı ...Kah hz ibrahin (as) ın ateşe atılışı ,Kah ,hz eyyub (a.s) ın ağlatan hastalığı ..ve en çokda hz yusuf a.s ile züleyha'yı , parmaklarını doğrayan kadınları düşünürdük ..nasıl bir güzellikti acaba ..rivayet; dünyadaki güzellik kavramının yarısı hz yusuf (as)a ve bizim peygamberimize diğer yarısı insanlığa dağıtılmış ..bu güzellik hayallerimize sığmazdı ...
peygamber hayatlarının zihnimize yerleştiği o uzun kış geceleri gerilerde kaldı ...çocuklarına gece masal değil, peygamberler tarihi anlatan babalar geride kaldı...şimdi kışlar eziyet ..yazlar eziyet ..evler eziyet parklar eziyet ..büyük hevesle aldığımız materyaller bir süre sonra eziyet ..yetmiyor bitmiyor isteklerimiz..neden ?varmı fikri olan ?

4 yorum:

TrabzoN_61 dedi ki...

bu eziyetli ve eziyeti meziyet edinmiş insanların hayatında eziyet çekmemek imkansız hergeçen gün birbaşka ümit birbaşka yaşama isteği bir başka kazanma emeli..hergeçen gün insanın değiştiği gibi düşüncelerine nazaran istekleri artmakta ve meziyet haline gelmektedir kimisi sırf zevk için kimisi sadece ihtiyaçtan...siz karar verin hangisi olduğunuza...bence ablam yazın çok güzeldi kalemine sağlık...

Adsız dedi ki...

sıcak insanlar sıcak ayları severler bu zamandada güzel hikayeler anlatılarak uyutulan çocuklar varmı bilemiyorum tahminim daha çok tv karşısında uyuyan çocuklar.oda meselesine gelince kimin vardıki özel odası ozaman caaaaaaanım

Adsız dedi ki...

ailecek oturup sohbet etmeyi özledim.durumumuzu çok güzel kaleme almışsın..sağol

havzen dedi ki...

tşk ederim okumanız ve okuduğunuzu ifade eden mesajları bırakmanız vesair için bir lutuf
..
"trabzon"çok muhteşem bi tesbit "eziyeti meziyete çevirmek .."eyvallah bi mana daha kattın hayatıma ..
"rumeysa" odamız yoktu aslında ben çokda özel oda beklemiyordum
(sanırım düşük bi ihtimal olduğu için gerçekçi yaklaşmışım olaya:)
"sude" aslında bir sorun ortaya koyulduğu zaman çözüm mutlaka bulunur başlatan biz olmalıyız aile sohbetini.....