21.12.2008

Bu koşturmacanın içinde kısa bir an duraklayıp düşününce hayatımın amacı ney diye ,Asıldan ve öz den ne kadar uzak olduğumu farkediyorum .."Farketmeler acı verir"diyordu şair...Mutlu etmiyor hiç bir söylemim..Gündelik avuntular buluyorum kendime ,mevsimlik meşgaleler...bazen bir den fazla yük alıyorum sırtıma ..yol bittiğinde hepsi sağlam kalıcakmı bilmiyorum..
>>>>Daha fazla şeye bölünürse zihnim,daha çok kaygım olursa işimle ilgili ,sanki düşünmezsem kendimi ,muhasebem az olursa iyi gelicek gibi düşünüyorum ..oysa yanılgı tamda bu .Görmezden geldiğin şeyler kendiliğinden çözülmüyor.Sen kendin için birşeyler yapmadıkça hiçbirşey düzelmiyor.Zihnimi temizlemem ,Kalbimi arındırmam gerek.Sihirli bir deynek dokunmuyacak asla...ağzımdn çıkan her kelime dakikası dolmadan pişmanlığa dönüşüyor ..
>>>>>Kaçırdığım otobüslerin arkasından pişmalıkla bakıyorum hep..kulaklarıma dolan alkış seslerinden nefret ediyorum bazen..Bazen teselliyi onlarda buluyorum.
bazen ahımı işitecek kadar yanıma sokulanlar,gözlerini açıyorlar kuşkuyla..ümitsiz bir hastalığın pençesindemisin? diye soruyorlar..devası olmayan bir derde mi düştün?
>>>bi kaç gün önce kulaklarıma deyen bir söz ;

"Bitmiyor âh-ü figanım bülbül-i şeydâ gibi
Geçmiyor gülmekle hüznüm, belki ağlarsam geçer "

6 yorum:

Adsız dedi ki...

havzen abla güzel bir noktaya deyinmişsin fakat seni tanımasam ay ne kadar karamsar biri derdim oysa nekadar şen şakrak biri olduğunu biliyorum daha neşeli yazılarda buluşalım inş

sinderellaaa dedi ki...

ağlamak gülmekten daha iyimiş!gözün mikroplarını temizliyor,ama fazlasıda hele sıka sıka ağlamak beyin damarlarına zarar verip beyin kanamasına yol açıyor,sen rahat bırak akan yaşlar aksın ,sakın zorla aksınlar da rahatlayım diye uğraşma,gelen yaşlar kendi geldiği gibi kendi akmasınıda bilecektir.

Adsız dedi ki...

ağlamak bazen rahatlatır. bir anda boşalırsın. ama zordur ağlamak...

Adsız dedi ki...

evet arkadaşlar havzeni aranızda en iyi ben tanırım bakmayın onun şöyle akıllı başlı yazılarına aslında kardeşlerimin arasında tabiri caizse en uçuk kaçık hayalleri olan odur selam ve dua ile

Adsız dedi ki...

RABBİM sevinç göz yaşları dökmeyi nasip etsin.hayatımı anlattığın için teşekkürler.yazılanları hep yaşadım ama ALLAH ın izniyle geride kaldı.gelecek bir umut yaşayıp görecez hayat biz insanlar için nasıl olacak.ALLAH a emanet olun.

havzen dedi ki...

yorumlarınız için teşekkkür
dilek ve dualarınız için AMİN