1.12.2008

çelişki <<<


hayat akıp gider ..
insan farkına varmaz
zamanı daralır insan bunu hissedemez
payına düşeni yaşar ,payına düşen insanlarla
en yakınındakiler en çok kırdıklarıdır ..
neden böyledir neden en sevdiklerimizi en çok ihmal ederiz
acaba onlarda varolan ,hiç tükenmeyecek olan kredimizemi güveniriz
"ne yaparsam yapayım babam bana kızım demekten vazgeçmez"
ahh baba neden en çok seni sevmeme rağmen seni incitiyorum seni kırıyorum neden sana karşı davranışlarımda hep planladığım o özeni gösteremiyorum .....

6 yorum:

Adsız dedi ki...

bundan kendime büyük bir pay çıkardım.Yazi kısaydı ama özdü teşekkürler...

Adsız dedi ki...

çelişkili yorumuna bende katılıyorum keşke dememek için sabırlı olmayı tavsiye ediyorum herkese saygılar

Adsız dedi ki...

ah havzen en büyük yaramı ateşlendirdin....ahhh

havzen dedi ki...

eyvallah..

"Lâ" dedi ki...

ismail(ler)imizin aile bireylerinden olamsı ne kötü...

allah yardımcın olsun esma

havzen dedi ki...

TEŞEKKKÜR EDERİM "La" EYVALLAH