22.07.2008

bîçare!!


Rabbim !! taş'sam kabe yap beni!!

***

"Baba bu ne?"

"kirpi oğlum .Kendisine hayat, başkasına diken "

***

Ya Rabbi;Bana Fakiri Sevecek Bir Zenginlik Ver ,

Zengginede Özendirme, Fakir Kalacaksam Eğer!

***

NOT İN MY LİNE="kötü düşünen utansın"(latince deyim)

***

kaos;

tutacak kadar yakın erimiyecek kadar uzak olmak !!

Aynı anda kaç hayat yaşıyorum ?kaç hayatı teammüden terk ettim?



Hiç bir acı neden dokunmuyor delikanlı yanlarıma!



Ayrılığın bile bir yaprak esintisi kadar kıpırdatamadığı bu güne ben ne yapayım şimdi?

****

-- hocam belağat nedir ?

-- belağat: muktezay-ı hale mutabık söz söyleme sanatıdır !!
"cevabı sorudan daha zor olunca sukut en iyiysi:))"

***

netice;

"insanım ,insana dair hiç birşey bana yabancı değil"

(latin atasözü)

***

dönüş;

TANRIM!! İPSİZİM BENİ BAĞLA!!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

"taş-" kombinasyonu yardımıyla bir versiyon:

Rabbim! Taş'sam Kabe yap beni! Taşsam Zemzem yap beni! Taşısam Burak yap beni! Amin!!!

Adsız dedi ki...

Abla blog süper olmuş yazılarda güzel ellerine sağlık ama bence sadece kendi yazılarını yayınla ;) buarada ben seni cidden özledim:(