7.07.2008

>garip<


Aslında burada yazmayı planlamadığım bi şeydi .ta ki tvde kanallar arasında dolaşan annem "kooş Neşet Ertaş çıktı "diyene kadar .o bağlamanın sesi kulağına deyince insanın, kapılıverir büyüsüne .Kalbine hüzün, gözlerine yaş hucum eder .Hayır kızdığım şey nedenini anlayamamak.
Bi ruh hali yaşarsın bunun sebebleri vardır .
kızmıştım masaya vurdum ..
sevinmiştim güldüm yada ağladım..
kırılıdım surat astım gibi ..
yada en azında mazide yaşadığın bi vaka olmalı seni düşündüren yada ağlatan .bi anı depreşmeli...bi hatıra canlanmalı yok hiç biri değil eminim kendimden benim bunu yaşıyan .ne zaman o içli bir türkü söylese ben duysam bunu yaşıyorum ."zahide"yle alakam yok oysa :)

"cahildim dünyanın rengine kandım
hayale aldandım boşyere yandım
seni ilelebet benimsin sandım
ölürüm sevdiğim celladım sensin
evvelim sen oldun ahirim sensin "

yada

"Bilemedim gıymetini gadrini
hata bende günah bende suç bende "

nedir bu türküleri bana dinlettiren
sebeb ortak hüzün sahasımı acaba? ,yaradanın sol göğsümüzün altına koyduğu o et parçasımı acaba ?ne derseniz deyin siz popüler kültürün çığırtkan müziklerine bırakın zihninizi bana bırakın Neşet Ertaş'ı.ilan ediyorum seviyorum onu dinlemeyi .katılaşmış kalbim yumuşuyor farklı iklimlere götürüyor beni .ALLAH hayırlı ve uzun ömür versin Neşet Ertaş

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Alışkanlık veya etkilenme... Veya şöyle söyleyeyim: Bir şarkının ve gönül telimizi titreten bir olayın zamansal olarak bilinçli bir şekilde birbirine tevafuk etmesi. Olay yaşanırken Neşet Ertaş'ı dinlemeseydin veya Neşet Ertaş bağlamasıyla görevindeyken olayı yaşamasaydın muhtemelen onu sevdiğinle ilgili daha az iddialı olurdun. Kendimden biliyorum. Sadece bir teori işte. Ama... Aaaaa unut gitsin...! :)) Bu teoriye göre belki de hiç dinlenilmeyecek bir şarkıcıyı (Hatice) dinleyen bir arkadaşım olmasaydı bunları belki de yazmazdım. :)) Neşet Ertaş'a saygılar...

havzen dedi ki...

aslında yazıda anlatmak istediğim senin bu teorinin zıddı :)
ama buldum sebebini ben empatinin dozunu kaçırıyorum bazen :)
zahidenin bi suçu yok :)