21.11.2008

"güzel" dostunuz varmı ?



Sanıldığının aksine çözümcü bi insanım ..Bakmayın aşağıdaki melankolik söylemlerime ..
Sorunun çok konuşulması dahada içinden çıkılmaz hale getirir bazen ..Benim bi katkım olmadığı için rahatlıkla söylüyorum yaradan bana hızlı bir zeka vermiş ..hızlı anlıyorum anladıktan sonrada çözüme adapte ediyorum kendimi ...
Ama olmuyor işte yetmiyor tek olmak..... hep bir çift göz arıyor insan kararlarını onaylıyacak ,takdir nazarıyla bakıcak.... yeri gelince merhametle eleştirecek ...Hep bi omuz gerekiyor ağlarken başını dayayacak..sevindiği kazandığı anda birlikte şükredecek yada çığlık atacak....Ne yapayım bunlar geldi içimden Saçmalamıycam dememiştim )))))

Nerden esti bunlar ? Uğur Işılak'ın "güzel dost" unu dinliyorum bir kaç gündür ..sözler dokundu bana :)yüreğime işledi yani.."yokluğumun resmi "şiiriyle girmişti hayatımın edebi ilgi alanına o günden bu güne bir çok eserinde kendimi buldum ..Sadrına şifa olsun Ozanım...

"aşka dair bir his varsa içinde ,
sen ağlama ben ağlarım güzel dost.
damla damla yaş olurum gözünde ,
damla damla süzülürüm gözünden
sen ağlama ben ağlarım güzel dost

her acının bir sebebi var ama,
ezelden talibim kedere gama.
Derdin varsa yüklen benim sırtıma
al derdini yüklen benim sırtıma
Sen ağlama ben ağlarım güzel dost"

5 yorum:

Adsız dedi ki...

insanların birbirlerine güvenlerinin kalmadığı şu dönemde böylesine güzel dosluklar akadaşlıklar varmıdır demeyin sakın birilerine güvenimizi yitirmeyelim ki çocuklarımıza bu duygu yu aşılıyalım benim yaşadığım sakaryanın bir ilçesi burada hala namaza giden esnaf kapısını kapamaz namazdayım der alıcı alacağını alır parasını bırakır acil ise buda güzel bir örnek benimde güzel dostlarım var şükür. dip not uğur ışılak yoruma gerek yokki SÜPERRRRRRRRRRR

havzen dedi ki...

evt hala bazı yerlerde (bu yerler genelde insanların birbirini tanıdığı küçük ilçeler ,yada köyler )bu güven duygusu hayatiyet arzediyor bu mutluluk verici bi durum ..

Adsız dedi ki...

şuan güzel dostumun evinde balkonda barbekü yapıyoruz.Dostluğun temelinde güven yatar arkadaşa katılıyorum saygılar...

Adsız dedi ki...

demek bensiz barbekü keyfi ha :( nasıl geçti boğazınızdan:( yazdım bunu:D

Adsız dedi ki...

sevgili ebrarcım sen gel ben sanayaparım barbekü nezaketen havzenide çağıralım onun mekanından görüşüyoruz nede olsa anlaştıkmı.