15.11.2008

korku 1

ŞİMŞEK
benimde korkularım var
bakmayın umursamaz tavırlarıma
pervasızca konuşmam ve güçlü görünmeme bakmayın
korkularım var benim ..
sürekli yeni bir avuntu bulmam hep bundan
korkularımdan kaçmak için oyalıyorum kendimi
zihnime hucum ederse korkular ,ezileceğim onların altında
bazen delice hayaller düşer aklıma ..
düşüncemden korkarım .......
şiddetli yağmurlar yağıyor şimdi kentin üstüne ,ardarda şimşekler çakıyor
uzaklarda bir yerlerde yıldırımlar iniyor yere
hep sessizliği parçalar o yıldırımların sesi,ardarda çakar şimşekler
vucuduma binlerce voltaj dolusu elektirik isabet edecek sanarım ..
o sesten korkarım...
her şimşek çaktığında parıldayıverir ölüm bana.
sanki "zamanı geldi" dercesine sevimli göstermeye çalışır parlaklığı ile....
"Hazır değilim henüz " der gibi bakarım çaresiz ..
pencerelerden kaçarım ..koridor cazip gelir ..
sanki arama mesafe koyarsam beni görmezse yıldırımlar ..
kaçabilecekmişim gibi ölümden ....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçekten çok haklısınız.ölümden hiçbirimiz kaçamayız azraile gitmi diyeceğiz

Adsız dedi ki...

selam benim annem şöyle bir titreme gelir ya insana halk arasında melekler dokundu denir bazı rivayetlere görede azrail dokundu ölümü hatırlattı denir işte öyle durumlarda annen hazırım yarabbim der bir insan nasıl hazır hisseder ölüme kendisini RABBİM hazır hisseden lerden eylesin

havzen dedi ki...

"o demde perdeler kalkar perdeler iner .
Azraile hoşgeldin demek bir hüner.."
üstadın dizeleri gibi annenizinde "hazırım "demesi bir hüner...mubarek ellerinden öpüyorum ..
düşününce sanki biz hiç hazır olamayacağız ..yaşama dair planımız programımız hiç bitmiyecek sanki ..Hep erteliyoruz bakalım ne zaman yakalanıcaz...