25.11.2008

Dr .Fahrettin Er


kaçırdığım bir konferansın konuşmacısıydı Dr Fahrettin Er ..arkadaşlarımdan dinlediğim konferans özetiyle kahırlanıp, internetten arama yaptığımda yaşadığım hayatın bencilliğinden utandım...Bir insanın hayatını en dolu yaşayışının örneği

Çalışmadığı yani insanları tedavi etmediği günleri, manisanın dik ve yamaç spil dağına çıkıp yabani meyve ağaçlarını aşılayarak geçirmiş.......
"projesiyle "her çekirdek bir fidan "projesini gerçekleştirmiş.>>>>




üstte fidan projesi resimleri

altaki resim Afrikanın "sihay incileri "çocuklar



bir grup doktor ve hayırseverle yardım ve fayda halkasını genişletip "anadoludan afrikaya yardım eli "projesinde aktif rol almış ve nijerde bir yığın tedavi ve ameliyat gerçekleştirmişler.ve gerçekleştirmeye devam ediyorlar..Burda Dr Fahrettin Er ve diğer yardımsever insanlar için söylenilebilecek milyonlarca söz var .fakat benim yazacaklarım kuru lakırtıdan öteye geçmiyecek .bunun için peygamberimizin Şerefli sözlerinden biri kifayet edecektir
"HAYRUNNES MEN YENFEUNNES"
"İNSANLARIN HAYIRLISI, İNSANLARA FAYDASI OLANDIR"







üstte afrikadaki sefaletin simgesi olan resim , serum ağaçları!!! ve yerde yatan ameliyat olmuş hastalar>>>>
resimlerin devamını görmek ,ve Dr .Fahrettin Er 'in makalelerini okumak isterseniz adres ....
http://www.doktorfarettin.com/

1 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçekten çok etkileyici. ne kadar çok şey yapmış..hele hel afrikaya yardımı beni gerçekten çok etkiledi.