17.05.2008

terapi-3




karanlığı severim doktor....


hayır önyargılı olmayın lütfen anlatıcam .karanlıkta yaşamak bazen faydalı oluyor .gözlerin kapalı bi âmâ misali yaşamak.el yordamıyla tutunmak hayata .Tıpkı bebekler gibi.H abersiz oluyorsun tüm tehlikelerden ve hayatın acımasız yüzünden.Karanlık örtüyor tüm günahları.Olabildiğince şeffaf dayanıksız ve anlıkta olsa karanlık bazen iyi bi perde.kafanızdaki karanlık yargısını silin lütfen doktor şimdi aydınlık tehlikeli.
neden mi ?


insanların sahte olduğunu az sonra ifşa edecekleri gülümsemelerini görmekten korkuyorum.büyümekte bu bağlamda korkutuyor beni.Bu saflığın (bazılarının deyimiyle abtallığın )kaybolmasından korkuyorum.


Alışmaktanda korkuyorum tamam.kahırla izlediğim şeyleri yarın tepkisiz, ertesi gün anlayışla yada zevk alarak izlemekten korkuyorum.sevmediğim şeyleri uğrana savaşlar verdiğim şeyleri yapar olmaktan korkuyorum.insani olarak nitelendirdiğimiz erdemleri kaybetmekten korkuyorum...

ışıkları kapat doktor......... seveceksin karanlığı..........

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Karanlık güzeldir bazen... Bazen gözlerimiz kapalıyken daha iyi görürüz...

Eline, yüreğine, kalemine sağlık...

Karanlığına da...

Adsız dedi ki...

karanlık benliğini bulacağın tek yerdir. eline sağlık ablam cok güzel olmus.güldeste

havzen dedi ki...

teşekkür ediyorum mevan
teşekkür ediyorum güldeste