19.05.2008

terapi-4


sizi korkutmak istemezdim doktor...


anlattıklarımın sizinle ilgisi yok zaten..sadece bir parçası olduğunuz düzeydi isyan cümlelerim..

Ki insan niye varlık âlemindedir?başlıbaşına bir karşı duruş için değilmi.Henüz sırtındaki yükün farkına varmadan sinsi bir düşmanın muhatabı değilmidir?


boşverin beni saçmalıyorum doktor....


Ama bilmenizi isterim sürekli peşimde.Hergün farklı yollar kullanıyorum.Çıkış vakitlerimi değiştiriyorum ,şaşırtmak için aklımca ,ama olmuyor.anladım niyetini.Hep peşimde tek amacı var beni yoldan çıkartmak .

yeter doktor bundan bahsetmek istemiyorum .paranoyak olduğumu düşünüyorsunuz eminim .


yanılıyorsunuz doktor sizinde peşinize.......

***

Başınızı kaldırırmısınız doktor!!!...gökyüzünü izlermisiniz hiç?mesela gündoğuşunu , dünyanın gözlerini oğarak uyanış anı yavaş yavaş yayılırya yeryüzüne ışık .insanı aciz bırakan heybetiyle güneş .yadan yine ayrı bir seramoniyle çekilirya yeryüzünden akşamları .hani bir yığın renk çıkar tonları farklı kırmızısı, mavisi, sarısı, turuncusu,hiç durup izlermisiniz ?


ama ben en çok geceyi severim doktor anlatmıştım daha önce karanlık ayrı cazibeli .hayatın başka boyutuna geçiyorum sanki gece olunca .gökyüzünü gece izlemelisiniz doktor .ay güneşten mütevazi geliyor bana ,yıldızlarada yer verişindenmi bilmem .ama ışıklı şehirlerde yaşayamam bu yüzden .gece varsa yıldız olmalı göremiyorsak yıldızları gece gece değildir sadece kandırmacadır.........

2 yorum:

karaelmas dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
havzen dedi ki...

teşekkür ederim sn Uz ...
inşaallah :)