17.05.2008

yalansada ....




"Yaşama sanatı ,yalanlara inanmayı bilmektir " diyor Cesare Pavese


Bunun korkunç yanı doğrunun ne olduğunu bilmememize karşın,bir yalanın yalan olduğunu anlayabilmemizdir.Göz göre göre yalan olduğundan emin olduğunuz sözlere inanmaktır bazen yaşamak .


Hayatın üstüne üstüne gelen öfkeli adımlarına karşı ,yalanın geçici mutluluğuna kendini kaptırıp mutlu olabilmeye çalışırsın çoğu zaman .

Başka çarenin olmadığını anladığın anda bulabildiğin en inandırıcı yalana sarılmaktan başka çaren yok.Seni anladığını söyleyen herkeze !teşekkür edalı bakışlarla bakman gerek.
Ne yapabileceğin hakkında ,doğrunun ne olduğu hakkında bi fikrin yoksa kendini haylaz bir yalanın kollarına bırakmalısın.Ve kendinde bir yalanın parçası olmalısın belkide:(

Hayat yeniden başlıyor....geçmişte olup bitenler artık bir hikayenin sayfalarında kalmış izdüşümler..şimdi yeni perde açılıyor.........

"yakana inatçı bir gülümseme tak ve yürü :)
hayatı senin tebessümün yeniden kuracak"

2 yorum:

Adsız dedi ki...

İki sene önce trafik kazasında bir arkadaşımı kaybettim. O günden sonra arkadaşımın cep numarısını telefonumdan silmedim ama belki çıkmaz korkusuyla hiç aramadım da. Belki bir yalanı yaşıyordum ama daha iyisinin de olduğuna kim karar verebilir?

Yalanı yaşamak bazen umut olabilir.

Bazen...

havzen dedi ki...

"yalanı yaşamak" yalansada kandırmaca olsada bazen umut evt
vefat eden arkadaşın için Allah'tan rahmet diliyorum:(