22.08.2008

Niyetlerimiz kurtarırmı bizi??



Çok olmuştur hakikaten iyi olacağını düşünüp yaptığım bir işin ,kötü sonuçlar doğurması..İmtihandır içimizdeki mücadeleyi perçinleyen bir darbedir belkide..
Geçen gece başıma geldi böylesi bir hadise. Saat kaçtı bilmiyorum ama evdekilerin hepsi uyuduğuna göre hayli geç olmalı ..mutfakta kalmış bi kaç bulaşığı yıkadım ..balkona çıktım .alt katın terasında "duman"uykusu kaçmış geziniyor..
Banu ve Nil 'in köpeği.o bir sibirya kurdu....Son zamanlarda sıcaklardan olmalı iştahı kesilmiş...tüy döküyor...Kafasını kaldırdı "yalnız değilsin" kabilinden gülümsedim...Neyi ne kadar görebiliyor merak ediyorum..gözlerinin üzerinde kaş hizasında gri tüyler var...ön ayaklarını kaldırınca büyük insan boyunda...onlara atfedilen sıfat sadakat olsada ben fazla sevgi dolu olduğunu düşünüyorum..öyleki nil başka köpek sevse kokusunu alınca hırçınlaşıyor..paylaşmayı sevmiyor sevdiğini:))



Aklıma geldi iyi bi tavuk parçası vardı yemekten artan ..Yarına kadar kuruyacaktı alıp geldim fırlattım karanlıkta aşağı doğru ama duman'ın yanına değil yan balkona yani korkuluğun arkasına düştü....aralarında sadece sıkı demirler vardı Hayvan döndü dolaştı kokusunu aldı ama ulaşamadı..hırladı.. ağladı..ama nafile evdekilerde uyanmadı bende bişey yapamadım ..ikram edeyim derken eziyet ettim hayvana. ....


bilmiyorum niyetim kurtarırmı..........

çok olur böyle durumlar bende ...

galiba daha sakin olmalıyım ...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

İbsen'in bir kitabında okuduğum bir sözün suratıma bir tokat gibi inmesini hiç unutamam: "Başaramazsanız kesinlikle affedilirsiniz. Başarmak istemezseniz affedilmezsiniz."

Attığın et parçası her ne kadar bana ulaşamayıp parmaklıkların arkasına düşse de, her ne kadar içime işleyen o kokunun ulaşılmaz burukluğu uyumama imkan vermese de; evet, niyetin iyiydi ve bu yüzden seni affettim. Ben; Duman... :))))

Ayrıca tüy döktüğümü uluorta yerde söylemen hiç hoş değil. :((

havzen dedi ki...

Ya çok şükür hala espri anlayışı sahibi dostlarım var :))) yorum okudum ve şimdiki gençlik deyimiyle koptum :))))
aslında küçüklüğümden beri hep bi köpeğim olsun istemiştim :((olmadı olamadı olmayacakta muhtemelen ama "duman" bu bağlamda benim dayanağım ...teşekkürler ...vesselam