31.08.2008

terapi (sarımsak kurdu)

Merhaba doktor uzunca bi ara verdik ama bakın yine buluştuk aslında bugün de gelme niyetim yoktu ... efkarlıyım anlayın...hayat öyleki;alışınca heycan kalmıyor hiç birşeyde .....alışınca dualarda bile içi titremez ,gözü yaşarmaz insanın ...neden çabuk bıkar sıkılır insan bilmem ama herşeyin tazesi ve yenisi makbuldür sanki......Sizinle ilgisi yok yanlış anlamayın tamamen kişisel ....defaatle söylüyorum "alışmak felakettir"


Size geldim çünkü aklım karışık yine.....patlıcan yemeği yaparken sarımsak koymam gerekiyordu ,bi baş sarımsağı elime aldım dış zarını açınca dişlerin arasına kıvrılmış bir kurt gördüm .......hiç aklıma gelmezdi sarımsakta kurt olabileceği elma kurdu armut kurdu olur bilirim.....tatlı meyveler kurtlanır sanıyordum yada hep öyle gördüm ....bu hayvancık yolunumu şaşırdı ...hayır çok faydalı olsada çiğ iken çok leziz olmayan bir şeydir sarımsak ...kötüde kokar ..dayanamamış ölmüş zaten kurtçuk..... Ne işi varki sarımsakta ...açgözlülük belası....bi an kurdu kendime benzettim sarımsağı dünyaya ...aklım karıştı....
*****

Hayır..... bunu söylemeyin doktor!!

resmi belgeleri kaynak alıp doğum günümü kutlamayın ..bu çok anonim ,çok sıradan ve basit ...anlamsız geliyor bana neden kutluyorsunuz ki ...olayda (doğmakta) herhangi çabam ,gayretim ,katkım yok ....bişey başarmışta değilim....Ama şu var "bunca yıl nasılda hayatta kaldın ,nasıl dayandın ,nasıl bıkmadın,nasıl yaşadın" derseniz o zaman kutlayın beni ......İğreti durmuyorum ordan bakınca değilmi ....yakışmışız hayatın bu köşesine ...dekor gibi......yaşama konusunda çok becerikliyim ...standartları yakalama iletişim kurma konusunda kutlayın beni .... bu "standart" kelimeside kullanmayı sevmediğim bi kelimeydi ... çok takıldığım bi kelime ayrıca bi konuşalım bunu ....şimdi çıkmalıyım hava almam lazım ........

4 yorum:

Adsız dedi ki...

evet hayatta kalmak başlı başına bir marifet... ve "ben bunu başardığım için kutlanılmam lazım" diyorsunuz iyi o zaman seni kutlarım kardeşim, hayattasın bütün olumsuzlukalara rağmen... kutlarım seni, müminesin bütün yanlış rehberlere rağmen... ve kutlarım seni, kutlanılacak biri olduğun için(duydum ki bu günlerde doğmuşsunuz onun için kutluyorum... doğum günün, sonraki günün ve daha sonraki günün ve her günün kutlu, umutlu olsun inşallah....)

havzen dedi ki...

Hocam acizane karalamalarıma yorum yazma lutfunda bulunmuş olmanız büyük incelik...:)))))))))Kutlama meseleside tamamen sizin güzel görüşünüzün eseri yoksa hakikaten iyi bi kul değilim :(
tekrar teşekkür ederim ....vesselam.........

Adsız dedi ki...

s.a.

hayırlı, iman dolu bir yıl duasıylan

havzen dedi ki...

a.s
teşekkür ederim ....
amin cümlemiz için amin